вторник, 10 ноября 2015 г.

მე ვარ ანა - მარია , ეს ჩემი ბლოგია , აქ ნახავთ ჩემს აქტივობებს!


4 комментария:

  1. ევერესტის პასუხები
    ამოცანა #8 გ)
    ამოცანა #9 ა)

    ანა მარია

    ОтветитьУдалить
  2. ცელქი ფანქარი
    იყო ერთი ცელქი ფანქარი. მას ბევრი მეგობარი ჰყავდა: სათლელი, საშლელი და სხვა... ერთხელაც მას წვერი მოსტყდა. ამ დროს მისი პატრონი მოვიდა. ძალიან ეწყინა რომ მის საუკეთესო ფანქარს წვერი მოსტყდა და თქვა:
    -ახლავე სათლელი უნდა ვიპოვო!
    ბიჭმა სათლელი მოიტანა და ფანქარს წვერი წაუთალა.

    ანა-მარია

    ОтветитьУдалить
  3. ჩემი ზღაპრის გმირია ერთი ფერია. ის ძალიან კეთილია, მას უყვარს კაშკაშა ფერები და განსაკუთრებით უყვარს ცისფერი ფერი ყოვეელთვის დაფრინავს და ყველას ეხმარება ის მხიარულიცაა ასერომ მე ჩემი ფერია ძალიან მიყვარს.

    ОтветитьУдалить
  4. მეზობლები
    იყო ერთი ლამაზი ჩიტი.მასასევე ჰქონდა ლამაზი ბუდე.ყოველ დილით ის შემოსკუპდებოდაბუდეზე და დაიწყებდაა ლამაზი ხმით ჭიკჭიკს.ერთხელ იჭიკჭიკა,იჭიკჭიკა და მიხვდა, რომ მას არავინ უსმენდა. გაუკვირდა და ბოლოს თავის მეზობელ ჩიტუნას შეშჩივლა:
    -მეზობელო, მე ვგალოობ, მაგრამ ყურადღებას არავინ მაქცევს,მოდი ერთად ვიჭიკჭიკოთო:-ჩიტუნა დათანხმდა და ერთად დაიწყეს ჭიკჭიკი:
    -ჭიკ! ჭიკ! ჭიკ!
    -ჭიკ! ჭიკ! ჭიკ!
    ამის შემდეგ ყველა მივიდა ამ გასაოცარი ხმის მოსასმენლად.

    ფსევდონიმი
    ანმარია

    ОтветитьУдалить